how can i love you boy if you're going nowhere, we going nowhere

Sitter just nu på flygplatsen i Riga. Ska boarda till Sverige om 30 min. Vi åkte från Italien klockan 12, och har väntat här sen halv fyra, eller halv tre svensk tid. Åt pizza på flygplatsen, och ikväll ska jag typ äta Max/burger king. Onyttighet till max, skönt att träna imorgon känner jag. Igår var helt klart bästa dagen, åkte skidor ju. Är ganska dålig på det men bättre än snowboard i alla fall! Dock känner man sig lite coolare med bräda haha. Ikväll/natt ska jag skriva och kolla på serier, längtat som fan! Ska i alla fall till 1D world imorrn, hade önskat att jag hade kunnat gå i lördags men icke. Aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback