he said if you dare, come a little closer

Lyssnar på musik just nu, chillar lite sådär.
Slutade runt halv ett, hade håltimme på musiken som är min sista lektion. Superchill, har dessutom inte piano idag, är typ överlycklig hahah!
Hann kolla på Carrie Diaries plus två episodes av gossip girl. Känns ju bra. 
 
Fick bra cred på föredraget i morse, kändes ju bra haha. Mina uggs har kommit! Happyfejs. :'3
Sa ju att jag skulle säga min vikt inför dieten. Jag väger just nu 56 kg, så det är 6 kilo att gå ner helt enkelt tills i sommar. Fast skulle vara nöjd om jag lyckades bara med 3 kg också, men det är det minsta!
Ska börja fixa maten nu, puss&kram.
jag idag ! instagram: bulleeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback