you make me glow

Kan seriöst inte sluta lyssna på heart attack! Förvirrande att den heter samma sak som en av mina bebos låtar, men just nu (även om jag ääääälskar 1D's heartattack) så är det just nu Demis låt jag snackar om. Jag sög imorse i backen, inget gick som det ska och jag ragea på alla omkring mig, hahaha, efter PMS kanske? Aja, åt i alla fall en jätte god lunch men det var en fett creepy man i restaurangen som gick runt med kniv och grejer?! Han var troligen påverkad eller nåt. Resten av dagen var hyfsad, men ska faktiskt åka skidor imorrn! Får se hur de går haha... Har inte åkt permanent på 4 år? Ligger i alla fall nu och lyssnar på 1D med min kompis, Last First Kiss just nu... Ha en bra kväll, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback