you can't just sit down there and hope for everything to get better, you have to fight to make it better

Citat av mig.
HEJ FOLK.

Såg ut sådär idag, som på bilden över. Så att ni vet. Kom hem för en halvtimme sedan, var i Vällingby med Sandra och köpte en bh och en ny deodorant. Lägger ut bilder sedan haha geek.
Sandra köpte också en bh och hon hade ångest över den haha. Jag får också ångest av att köpa det, asså det finns typ bara tantbhar i min storlek? Typ utan inlägg? Aja fick hem en vinröd i alla fall.
Lyssnar på Fix You av Coldplay. Som jag för övrigt sjöng igår hos min sångcoach. Fick bra betyg av henne på den, hon gillar coldplay. Men sen sjöng jag också en av mina favoritlåtar, State Of GraceTaylor Swift och hon var sjukt imponerad. Jag blev såhäääär glad. I alla fall, lång skoldag, hände inte mycket. Var mest med Fälli och Sandra, mina favoriter. Hehehehehe aja vi snackade asmycket om 1D. Har dampat över konserten hela dagen, 114 DAGAR kvar!!!!! Långt ju. :(
Ikväll ska jag spela in en cover av Kiss You One Direction ! Sen ska jag typ kolla på Gossip Girl och läsa en 1Dnovell.
Puss&kram hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback