the only way your beauty shines is being yourself

Den här låten är så mig. Just nu går ingenting rätt när det kommer till mig själv och jag pallar inte. Känns som allting är mitt fel och kanske är det så. Jag behöver någon men ingen är där.
 
Har inte gjort något idag nästan, kollade på någon random film om ett band som bildas på tv imorse, åt pankakor, fixade i ordning mig, åkte till v-by med min familj och kollade på den där filmen som heter Mammas pojkar. Så grymt skön film, totalt sevärd, alla satt typ och garvade i salongen. Haha. 
Imorgon ska jag till stan med la familia. Har inte träffat någon på hela jullovet, så jag är med min familj. Känner mig ensam wäh. Hoppas att jag kan köpa något imorgon. Ska kolla på film/Awkward nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback