not like it used to be

Hej alla. Har varit kind of depp över en grej som hände igår. Min mamma beslutade sig för att muntra upp mig så vi gick och shoppade lite i kista. Ska visa sakerna senare. 
Ikväll åt jag pommes och kött med beasås, så jäkla gott, sen satt jag och åt lite ben & jerry. Det är bra, att dränka sina sorger i glass. Haha. Har också städat klart mitt rum, det är bra ordning nu. Har börjat med ett av mina nyårslöften, har gjort situps idag. Har träningsvärk i magen efter igår och iförrgår när jag också gjorde det. Har inte så mycket mer att skriva. Ska sitta vid tumblr lite, och sen kolla på Awkward. Awkward gör mig typ fett glad. Jag sitter och ler under alla episodes. Såhär random, jag menar, det är som när jag kollar på en one direction video... aja. 
adiós amigos eller hur det nu stavas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback