god made me for a reason and i'm live life the best way i can

Shoo ungar. 
Jag är dålig på inledningar. Sorry ._.
Det kommer inte hända så mycket mer det här jullovet. Har varit otroligt skönt, men lite tråkigt också. Har mest suttit hemma liksom. Men på Onsdag blir det back to school. Wäh. Idag så åkte jag och pappa och käkade sushi i brommaplan, de har godaste sushin på en bar där! Vi satt och snackade om framtiden, haha, och om att jag borde börja på en ny aktivitet och träffa människor. Vet bara inte vad jag skulle börja på. Vi snackade också om att jag skulle bli utbytesstudent. Efter nian åker jag wohooo. Nejmen ah.
Sen gjorde jag inte så mycket, tränade (sprang på löpbandet + 100 situps), åt middag och kollade på Mamma Mia filmen. Vi hade den hemma så vi såg den innan den gick på tv för att slippa reklampauserna. Den är en väldigt bra film actually. Just nu lyssnar jag på Take Me Home och sen ska jag sitta vid tumblr. Och sen ska jag kolla på Awkward. Mina standard kvällar haha! Kanske ska börja på en ny design till den här jekla bloggen. Tar så lång tid bara. Men ska försöka. possposs
Bild från nyår! Stog inne på toa och egofotade mig själv haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback