dream as you live forever, live as if you'll die tomorrow

Lyssnar på olika covers av folk. :3
Var på ansiktsbehandling tidigare idag som jag skrev förut. Min statistik börjar öka mer... för att jag uppdaterar mer? Uppdaterar om ganska ointressanta saker men ändå, uppskattar att folk bryr sig. Sen gick jag runt i Vällingby med rött ansikte och utan smink. Då träffar jag på min gamla lärare. Det var awkward att träffa henne när jag såg ut som jag gjorde, men ändå trevligt. Imorgon ska jag chilla och börja kolla på Gossip Girl. Det är alldeles för många personer som har sagt att den är bra, och om det är så måste jag se den... det var så med Pretty Little Liars också, haha. Den börjar igen på Tisdag! Men den kommer inte finnas i Sverige förens på Onsdag... ska typ springa hem efter skolan och titta på den. Har sett i fram emot den så sjukt länge! 
Annars har jag inte gjort mycket, tog ett avslappnande bad. Min mamma och pappa har också bestämt sig för att vi ska åka till Málaga, som ligger i Spanien, till sommaren, en vecka, och en till vecka någon annanstans i Spanien. Har aldrig varit i riktiga Spanien, men på Kanarieörna 10-11 gånger. Alla i min spanskbok bor i Malaga, såhär random. Me llamo Jose y vive en Málaga. Typ så. Längtar inte tillbaka till skolan. Längtar redan till sportlovet. Blä. Men det är i alla fall två lov på vårterminen. I och för sig är den lite längre än höstterminen men ändå. De roliga sakerna händer alltid på vårterminen. Längtar till Maj, wäääh.
Oki ska sluta whina nu, puss, hörs imorrn !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback