darling, it was good, never looking down

Hola biatchos.
Har varit sååå trött idag, typ håller på att somna. Jag gick och la mig 11-11:30 igår, eftersom jag gick upp 8 på morgonen, och jag sov till 10:30. 11 timmmar? Har inte sovit så länge på typ, ett halv år. Jag skulle egentligen gått upp åtta men jag somnade om. Har ätit thai idag, asgott. Det är typ maten jag gillar med thailand, haha. Imorgon är det skola, otaggad. Wäääh vill inte börja skolan igen. Har kollat på Gossip Girl idag i alla fall, 5 episoder kvar av säsong 1. Aja, ska kolla vidare men tänkte att ni borde få en update liksom. Imorgon börjar PLL igen, eller egentligen i kväll men det är ju amerikansk tid så avsnittet kommer inte vara uppe förens i natt, så ska kolla imorrn.
Puss och kram
Den här bilden togs för exakt ett år sedan, första dagen efter jullovet förra året. Har förändrats så mycket, usch vad jag lekte mycket på den tiden. Bättre att vara ärlig mot sig själv och mot alla andra vem man egentligen är och vad man egentligen känner, så kommer allt lösa sig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback