Italien

 
~~ SKULLE PUBLICERATS IGÅR!!! ~~
 
 
Då var man i Italien då! Internetet är snabbt så jag är asglad. Flygresan gick bra, inne på Arlanda köpte vi frukost, typ grab and fly eller nåt. Min macka låg bredvid mamma och pappas kaffe och såklart ramlade det ut på min macka så att den blev alldeles mjuk och kaffeig. Någon som är sugen på baguette med bacon, stekt ägg och kaffe på? Naj, tänkte väl det. Lyssnade på musik och drack smoothie. Vi mellan landade i Riga så har varit i Estland idag med haha. Sov på hela andra flighten och sen åkte vi bil i två timmar (lyssnade på musik of course) och sen var vi framme i lilla byn Champoluc ! Skidsystemet ligger typ precis bredvid och hotellet är jätte gulligt. Vi gick senare in till byn, hyrde snowboard osv och nu har jag kikat ett tag med Sandra. Ska duscha nu!
(kolla inlägg från idag nedan)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback