i wanna wake up feeling beautiful today

Hejsan hoppsan. 
Pluggade ju nyss, bara för att upptäcka att matten var ungefär 20 sidor av saker jag redan kunde. Så jag pallade helt enkelt inte. Kanske gör några uppgifter imorgon eller på tisdag, eftersom jag har prov på onsdag.
 
Engelskan behövde man inte plugga så mycket på enligt Malin så jag skippar det också, way to lazy haha. Nejmen läste igenom allt osv.
 
Och jag hade glömt en av mina geografiböcker i skolan. Grattis Julia. Applåder. 
 
Men jaja. Jag kommer chilla nu. Tror inte mamma eller pappa bryr sig så mycket om att jag sitter vid datorn just nu eftersom de båda jobbar. Min syrra spelar också lilla snigel på fiol, mysig stämning hahaha.
 
Aja, bloggar senare!
 
random bild från min instagram, följ @bulleeh
Från sleepovern hos Sandra, fälli och hon tog bilder på våran cider haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback