heartbreaks turns good girls into bitches and good guys in to assholes

Efter cirka en månad är jag tillbaka igen. Med en ny design. Tänker uppdatera mera, och inte bara "det här har jag gjort idag" inlägg. Eftersom det är ganska ointressant. I alla fall så saknade jag att blogga ganska mycket, och jag har börjat kolla på serier way to much så jag antar att det är bra att skriva lite också.
 
Sedan jag slutade blogga har jag skaffat lugg, som ni ser på bilden ovan. Jag stör mig sjukt mycket på den ibland men för det mesta gillar jag den, haha. Men livet rullar på, jag ska till Italien på sportlovet, astaggad. 
 
Har varit hos en naprapat idag, jag har haft huvudvärk sedan i lördags och mamma trodde att det berodde på att min nacke var konstig igen (som den var i oktober/november), men jag vet inte riktigt. Det känns just nu mycket värre så vi får väl se hur det blir. Ska skriva lite nu och äta senare, kommer mer update snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback