Alperna

 
Hej babes! Dålig update, appen funkar inte. Hade en skön dag idag, fast det första som hände när vi hade kommit ända upp var att min bräda gick sönder, och att jag typ sträckte en sena i min fot. Gick över när jag bytte skor i alla fall. Ligger just nu i sängen, måste sova snart eftersom jag ska upp klockan halv åtta. Maten är supergod här i alla fall! Åt idag en supergod pumpasoppa med kanelkrutonger (mysko blandning, ja, men gott) till förrätt. (Bild ovan)
Åt vanlig kyckling till huvudrätt bara då men i alla fall! Försökte publicera ett inlägg igår, ska kopiera det så får ni läsa vad jag skrev. Har bara kikat med Sandra och snackat med min kompis Fanny (som är med på resan) om One Direction hela kvällen, haha. Bloggar nog imorgon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback