so many thing i need to say to you

Hei babes.
Bloggade inte igår as u know, vi hade gäster typ hela dagen och sen lagade vi mat och typ var sociala resten av dagen. Vi tittade på I rymden finns inga känslor, har redan sett den 2 gånger men den är mysig hihihi. Idag känns det som att det inte ens har varit en riktig dag. Jag vaknade typ vid halv elva, åt frukost, kollade lite på tv. Sen städade jag, pluggade engelska och sen kollade jag på höstskor i ellos katalogen. Haha, vill sjukt gärna ha kind of sneakers med kilklack. Tycker dem är assnygga, kan lägga ut en bild senare. Mamma var tveksam men jag tror att hon har gått med på det nu. Det är typ 6,5 cm klack och hon tycker att jag är för ung för det, men hallå, det är ju kilklack?! Det är inte samma sak according to me.
Sen så beställde jag Acne Killer, det är en ansiktsmask som kommer mörda alla mina finnar + pormaskar. Låter sjukt bra enligt mig, jag har så mycket finnar ju. Sen tog jag mig en löptur. Ökade farten en aningens idag, det kändes! Precis när jag var klar ropade pappa att jag hade tio minuter på mig att duscha, klä på mig och sminka mig. Jag klarade allt det där på en kvart, och då gjorde jag ändå alla mina vanliga grejer (två schampoon, balsam, inpackning och duschcremé) och hann sminka mig precis som vanligt. Jag känner mig proud. Just det, jag klippte mig igår också! Klippte upp håret lite och fick bort det slitna. Trots att jag inte har klippt mig sen i Mars så hade jag förvånansvärt välvårdat hår sa frisören. Jag blev fett proud, och det syns knappt att det är kortare. Min syrra trodde inte ens att jag hade klippt mig. MEN NU KOM JAG AV MIG, vi åkte i alla fall till sångcoachen. Jag fick typ ta ashöga toner och jag själv tyckte det lät hur falskt som helst medans sångcoachen sa att det var superbra. Hon heter Cecilia föresten, gick hos henne när jag var liten, för fyra år sedan. Jag fick sjunga acapella och sådär, och hon sa att jag hade min egna stil och förändrade låtarna så att de blev mer personliga. Jag har alltså ett eget "sound", som hon sa. Blev fett glad. I slutet så pratade vi lite om att jag var rädd att ta höga toner för att jag inte ville att det skulle låta falskt. Då sa hon "En musikalisk person med sådan röst som du kan inte sjunga falskt". ÄNNU GLADARE. Seriousley, jag blir så himla glad. Ja, sen åt jag mat på statoil (klockan var typ 4) och drack cola, sen kom jag hem typ och nu har jag tränat på piano. Det går inte så bra men jag ska fortsätta träna och sen titta på X-Factor senare ikväll.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback