sing it right back, i like it like that

life feels like... omg
NEJMEN.
Asså seriousley, livet leker. Har så galet kul varenda dag. Har inte ens berättat för er om allt awesome som hänt på en månad... Jag har ju börjat ny skola. Är typ kär i den skolan, alla är så snälla och det är ganska många heta killar, hihihi. Nejmen, i alla fall. Jag har fått några nya vänner och jag känner mig finally bekväm nog att göra mina fula grimarser. Det tar ett tag innan jag känner mig säker u know. Aja, jag går i 7A. Jag vill inte vara A-klass barn. Vet inte varför, men i alla fall. Vår klass är ganska kul faktiskt. Vi har ganska många random små korta roliga killar, och ah, alla tjejer är assnälla och roliga. Jag, Sandra och Felicia har blivit bäst kompis i klassen med en tjej som heter Malin... ja.
I alla fall, idag ska jag rida. Ska dra till bussen om typ, en kvart. Måste byta om kom jag på. Ja. Men dagen var awesome. Felicia missade sin buss så hon gick till Johannelund och kom 20 min försent, så jag och Sandra åkte till skolan själva. Sen hade vi geografi, och jag känner mig alltid duktig på de lektionerna eftersom jag vet typ allt om gradnät. Hihihi. Efter det hade vi bild och det var chill som vanligt, jag och Sandra lyssnade på random musik på hennes ipod medans vi målade våra vackra bilder. Sen hade vi håltimme, så jag, Sandra och Felicia gick hem till Malin och åt korv med bröd istället för skolmat, eftersom vi hade lunch efter. Hennes kanin var lite random och typ åt på mina ben men det var gulligt, och Felicia och Sandra typ skrek. Sen gick vi tillbaka till skolan, hade engelska och matte och sen slutade vi. Sen nu när jag kom hem drack jag latte. me gusta h3h3. Känns bra att blogga igen faktiskt. puss &kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback