Dag 08 – Det här får mig att gråta

Jag gråter inte enkelt, jag håller min sorg inom mig egentligen. Om du har sett mig gråta, betyder det att jag litar på dig. Jag börjar gråta endast då jag mår riktigt dåligt. Jag har börjat gråta av att jag har känt mig utanför, jag har börjat gråta över att mina föräldrar bråkar, jag har börjat gråta av musik som berör mig sjukt mycket... faktiskt har jag gråtit till "Last Kiss", med Taylor Swift, och "Moments", med One Direction. Jag har också gråtit till ett fåtal filmer, som Hungergames och The Last Song. Jag grät även över Hungergames när jag läste den... vilken förvånade mig otroligt eftersom jag aldrig gråter över böcker. Ja... och till sist, jag har gråtit för att jag älskade en kille så himla mycket fast han inte gillade mig. Fast det var ett tag sedan nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback