Dag 07 – Mina bästa vänner

Tänkte skriva lite om båda mina bffs då.
Kan helt seriöst säga att Sandra var fin första riktiga bästa vän. Hon var den enda jag kunde berätta allt för, jag kunde till och med berätta mer för henne än vad jag kunde för de jag trodde var mina bästa vänner. När vi snackade första gången, helt seriöst, det var som om en helt ny värld öppnade sig. Jag var så jävla lycklig över att jag hade hittat någon som jag faktiskt kunde vara mig själv med, någon som jag inte behövde känna att jag måste försöka passa in med. Jag kom ihåg första gången vi gjorde något efter skolan, när vi satt i min trappa och åt bullar och bara... snackade. Och alla våra urgulliga facebook chatter. 
Helt seriöst... och alltid när du somnade på gitarrlektionerna, och efter en basketmatch när vi köpte kanderade äpplen... vi har så sjukt många minnen tillsammans. Förra året var det svårt, men vi lämnade aldrig varandra helt och hållet. Jag älskar när vi är random tillsammans (eller rättare sagt, du är random och jag typ, asgarvar), och hur vi kan prata i telefon superlänge. Jag kan alltid vara ärlig mot dig... och ja, förlåt för att jag typ, säger till dig om vad som är rätt och fel (enligt mig), går långsamt ut från bussen och tunnelbanan, suger på att förklara och inte har rätt taktik när det gäller att övertala folk. Men jag hoppas att du vet att du betyder allt och lite till för mig. It is us against the world, as you know. 

Sen kommer vi till oss Fälli. Min pumpkin forever, haha. 
Jag kommer ihåg när vi lärde känna varandra. Vi började prata på färggrupperna om Harry Potter, att sjunga och så vidare. Vi blev vänner när du, jag och Sandra bildade HP-bloggen... haha. Sen dess att vi kom hem från Gotland förra året har du alltid stått vid min sida. Även den tiden då jag var superledsen så stod du ut och var med mig, trots att jag var jordens tråkigaste människa. Du anar inte hur mycket det betydde för mig. Du är en ängel som sänts från ovan, tror inte att jag känner någon som är vänligare än du. Och glöm inte hur vi satt på spanskan och skrev lappar om One Direction, hur mycket valentines day sög, och så vidare. Under den perioden förra året så var du den enda som inte drabbades av "ondskan", och ja... jag är väldigt stolt över dig för det. Du försökte hela tiden hjälpa mig och Sandra från att inte göra fel saker och ja. En sak jag aldrig kommer glömma är när vi satt hemma hos mig för några veckor sedan och så sjöng vi Cumpleanõs Féliz, eller hur det nu stavas. Eller hur mycket du och jag tjafsar om att få Sandras andra hörlur, HAHAHHA. Jag älskar dig supermycket för att du alltid finns där för mig. 
Vi tre tillsammans är oövervinnerliga. HAHAHAH nejmen lol. Assexi bild btw. Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWW, MIN BEBIS FÖRLOOOT FÖR ATT JAG KLAGAR ÖVER ATT DU ÄR SEG ATT GÅ UPP FÖR TRAPPOR ELLER GÅ UT FÖR TUNNELBANAN MEN JAG TJATAR PÅ DIG EFTERSOM DU ÄR MIN BÄSTA VÄNNER, OCH INGEN ÄR EN ÄNGEL MOT SIN BESTIS. DU VAR MIN FÖRSTA RIKTIGA BÄSTIS JAG FAKTISKT KÄNDE MIG SJÄLV SOM. MIN ÄNGEL <3 loove u so much.

2012-09-25 / 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback