but i always get him back

Trolololol, det är askul att skriva med lösnaglar. Applicerade dem igår kväll, wei. Dagen har varit aslång. Fälli var sjuk, till och börja med. Min och Sandras buss kom en halvtimme försent, så vi blev en kvart försenade till gympan men Sandra hade ändå glömt kläder. Vi körde någon lek, och det enda jag och Malin gjorde var att rädda massa folk, hihih. Efter det hade vi ett matte test, det var rätt enkelt.. Sen hade vi geografi, hade alla rätt på provet! Hur stolt är man?! Anyway, efter det så åt vi lunch, det var något random... och jag, Sandra och Malin köpte Tom & Jerry kex sen... mihihiihw. De var mumsiga. Sen hade vi kemi dårå, det var ganska tråkigt förutom att det kom rosalila rök ur någon behållare.. wei. Till sist hade vi svenskaprov och det var ganska enkelt, sen hade vi rast ganska länge. Vi satt i språkkorridoren och var lite random... ja. Eftersom jag skulle göra om orienteringen så skulle jag gå och byta om på toa, och då följde Krille efter mig... läsikigt, men han är gullig i alla fall. Till sist slutade det med att Sandra och Malin var inne på toan och dansade medans jag bytte om där... jao random. På orienteringen träffade jag lite nya människor osv, och är nu godkänd i orientering! JIPPIE. Fast det tog 2 timmar. TVÅ!!!!! Jag avled lite typ. Nu under kvällen har jag sprungit samt duschat, och ska nog joina familjen nere vid tven. Tror jag ska se på New Girl och Två panka tjejer. Lol. Kommer inte blogga förens på söndag, ska på begraving imorrn, min gammelfarmor har tyvärr dött. RIP.
Så, ciao, see yaa babes :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback