Oh, I Remember It All To Well

Okej, jag har ju inte bloggat så aktivt på sistonde. Inget har hänt i mitt liv, hehe bara enformiga dagar lol. I alla fall, har haft en riktig tråkig vecka, och är så freaking trött. Taylor Swifts fjärde album kom ut i måndags, som alla swifties vet, och jag var asglad. Hade ju förbokat albumet så den kom i min brevlåda igår, eftersom realease datumet i sverige var i onsdags. Men jag kan inte sluta lyssna på albumet, det är fantastiskt och otroligt köpvärt. Jag valde att inte köpa deluxeskivan, men jag har hört både The Moment I Knew, Girl at Home, Come Back... Be Here och av de tre gillar jag The Moment I Knew mest. Den handlar probably om Jake Gyllenhaal som inte dök upp på hennes 21 års 'kalas'. Men nu till det riktiga albumet. Måste säga att jag tycker mest om The Lucky One , hitills. Den är asbra. Sen tycker jag supermycket om All To Well (rubriken), och Everything Has Changed (duetten med Ed min bebi) och så är Stay Stay Stay väldigt catchy och man blir glad av den. Så ja, det är mina favoritlåtar från albumet trots att jag älskar precis alla. Nåja, nog om TS. Jag har i alla fall pluggat på fysikprovet till imorgon, hoppas det går bra eftersom det kommer vara en del av det som är mitt betyg till jul. Ska springa också, jag har världens sämsta kondition just nu. Fredag imorrn, ska till nakropaten efterskolan och sen ska jag  bara chilla innan jag ska gå och sova, vilket jag typ kommer göra runt 22 eftersom jag kommer gå upp 04:30 på Lördag. PÅ EN LÖRDAG. Okej, adjö till min beautysleep. Jag kommer nog få en latte på flygplatsen i alla fall. Hoppas det blir kul i Grekland, ska till Aten och inte till nåt annat random ställe där man solar. MEN I ALLA FALL. Puss.
 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback