nothing changes, no one can take your place

Alo.
Idag har jag haft sjukt kul. Jag och Sandra träffade finaste Ketia, har saknat henne sjukt mycket. Vi åt på McDonalds först, snackade om allt mellan himmel och jord. Sandra spillde dressing på sin jacka HAHA. Aja, sen gick vi runt lite random och förvirrat, försökte planka in till tunnelbanan även om det inte gick så bra. Så vi var tvunga att gå till Hässelby Gård, vi skulle på Tjejmässa. Jag hade mina kilklackar på mig, hade så jävla ont i mina fötter. Anyway, när vi väl kom fram till tjejmässan var den typ 15:30, och den slutade typ 17 så vi typ skyndade oss. Vi satt på golvet och målade tröjor, sitter och myser i min just nu. Jag kan visa en bild på mig och Sandra när vi hade tröjorna. Jag skulle skriva Julia Horan längst ner på min tröja eftersom det var en 1D tröja och som ni vet heter Niall Horan i efternamn. Men sen kom jag på att för alla som inte var directioners/visste om 1D kunde misstolka tröjan, så jag skrev inte klart, utan det blev Julia Hora så länge. Awkward. Plus att jag först skrev allas namn med stora bokstäver, men jag skrev Louis med små. Så jag gjorde en lila fläck där, och asså vi garvade åt den fett länge. Sandra gjorde en assnygg tröja som det stod One Direction på och sen en mustach, och Ketia gjorde en med massa Justin Bieber relaterade saker eftersom hon är belieber. Sen gick vi hela vägen hem till mig, klippte till våra tröjor (jag klippte bort Julia Hora, och formade den som ett linne), och åt American Cookies. Sen gick båda hem och jag hoppade i mjukisbyxor och har ätit kött, pommes och beasås. ÄLSKAR. OCH VI HADE COLA HEMMA. FATTA MIN ENORMA LYCKA. Sen tittade vi på en film som hette En gång i Phuket, min mamma är thailandälskare osv, men den var rätt gullig. Toppade kvällen med lite Ben & Jerry Cookie Dough. Så ah, dagen har varit awesome. Ska bara chilla vid datan nu tänkte jag.
xoxo
wääh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback