Dag 16 – 10 saker du inte visste om mig

1. Jag bet på naglarna när jag var yngre. Det var min bad habit, men sen slutade jag i julas eftersom jag var avis på min kompis som hade perfekt längd på sina naglar, lol!
2. Min pappa har träffat typ massa svenska kändisar, som David Hellenius, Carola, Magnus Härenstam och så vidare i sitt jobb. Har fått allas autografer så jag fangirlade när jag var typ fyra år :')
3. Vilket mood jag än är i så älskar jag att lyssna depplåtar.
4. Jag har minst 50 olika citat och låttitlar uppsatta på smålappar i mitt rum.
5. Varenda gång jag kommer hem till mormor och morfars lägenhet så sätter jag mig i en gungstol och kollar igenom "mina" fotoalbum. Min mormor har samlat massor av bilder av mig från olika moments sen jag föddes t.o.m nu. Ska få hela alltet när jag tar studenten.
6. Just nu känner jag massa flashbacks från slutet av 2011. T ex ett typ beroende av att lyssna på 1D's gamla låtar. Typ sådant.
7. Mina favoritämnen är svenska och geografi, och mitt kind of hat ämne är idrott. 
8. Ibland kan jag bara ta min gitarr helt random och börja sjunga mina känslor på engelska. Ibland börjar jag gråta om det är något hemskt, och ibland kan jag sitta forever alone och smilea läskigt. Men det är ett bra sätt.
9. När jag vara 9-10 år ville jag helst att alla mina kläder skulle vara svarta/gråa/vita. Idag älskar jag färg och tycker svart är ganska tråkigt om det inte är en jäkligt snygg tröja.
10. Jag älskar The Sims spelen. Har typ alltid gjort... vissa kanske tycker att det är astöntigt, men jag är en proud spelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback