you always will be mine summer love

Lyssnar på Take Me Home, haha kommer probably bli min nya drog.

Random dag, som jag skrev i morse tog det en miljon år för mina bejbs att bli klara. När de finally blev klara åkte vi till Hötorget. Det första vi såg där var 1D bussen! Vi började typ skrika hahahaha, random. Jag och Sandra dampade med bilder på den hihi. Vi tänkte gå till sushi stället i gallerian, men så blev det inte, eftersom de hade höjt priset rejält. Så ah, vi blev lite snopna, klockan var typ 14:30 då, och jag och Felicia hungrade ihjäl. Vi drog istället till Kungshallen vid Sergels Torg. Det var freaking proppfullt och jag svettades bokstavligen ihjäl. Så efter typ en halvtimme lämnade vi det stället med. Sen blev alla irriterade på varandra och vi gick runt i 30 minuter till för att hitta ett nytt ställe att käka på. Sen sket vi i det och tog blåa linjen till Kista. Så mycket bättre! Fast T-Centralen är förvirrande, man behövde typ gå ner en miljon trappor för att komma ner! Och blåa linjen är freaking creepy, man åker igenom en skog och det var mörkt osv, asläskigt :s
Vi gick i alla fall till Food Courten och åt först mat, jag och Felicia åt nachotallrik och Sandra åt ett berg med nudlar, hahaha. Sen satt vi och var random vid matbordet. Visste ni att jag äter tacos med kniv och gaffel? i know im random HAHAHAH
Sen beställde vi något som tydligen heter bomben, typ pannkakor med nutella, grädde, glass, chokladsås och något mer? Var i alla fall asgott och jag åt upp nutellan hihi. Sen gick vi till New Yorker, och typ puttade omkring varandra? garvade sjukt mycket, sen kom värsta 3 åringen och typ pekade på oss när vi puttade in Sandra i en klädställning, och han ba "mami blablabla" och pekade på oss och sen när vi gick stirrade han, HAHA nej stackars barn. Sen pallade vi inte vara kvar så vi tog bussen till vällingby, jag och Felicia dog av värme och mådde illa, hahah ):
Felicia gick typ av på något random ställe, och jag var fett rädd att något skulle hända henne... aja, jag och Sandra åkte till Vällingby och var där ett tag medans vi väntade på bussen. Vi var aaasss random och jag vet inte vad vi gjorde HAHA. Sen gick vi två och köpte choklad till våra kära los padres, eller vad det heter, det är ju fars dag imorrn! Sen gick jag hem, drack massor av cola, spelade sims och skypade med Sandra i typ en timme och sedan kollade jag på The Kids Are All Right med min bejb Josh♥ haha ville bara se filmen för att han var med i den, stalkeeeer. Men ja, filmen var väl sådär. Just nu lyssnar jag på Ed Sheeran eftersom jag har lyssnat ut hela Take Me Home och behövde variation. Har drogat det sen jag kom hem igår kväll.
Planerna för imorgon, typ träna? Snacka med Sandra i telefon? hej inget liv. 
 
Bilder från dagen! Tog ganska få, Sandra tog flera :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback