when you're too in love to let it go

YOH BABES.

Dålig update, sorry. Tänkte berätta vad som hänt de senaste dagarna.
Lördag: Tränade, kollade på Pretty Little Liars, åkte till Lidingö och åt middag hos några kompisar.
Söndag: Kollade på PLL på morgonen medans jag åt frukost, åkte till min sångcoach (ligger vid Gärdet). Tog lång tid according to me.
Måndag: Suck, skola. Helt okej dag, jag och Sandra simmade sen för att få betyg i simmningen. Vi dränkte varandra under livräddningen. På kvällen pajade min dator. 
Idag, Tisdag: Har mått illa hela dagen, men jag klarade mig igenom skoldagen! Var ensam med min gullunge Fälli, Sandra och Malin var sjuka. Har varit directioner i ett år idag. När jag kom hem åt jag varma mackor och läste frida. Och just nu lyssnar jag på One Direction låtar, of course, och har kidnappat min syrras dator. Ska plugga senare ikväll, orkar inte gå till pianot. 

So basically, det var de senaste dagarna. Sitter i min säng här och lyssnar på Over Again för tillfället. 
För eran information kommer jag göra de 31 dagarna i December amazing. Jag ska göra något varenda dag, vare sig det är att ta en vinterpromenad, dricka varm choklad eller julbaka. Så det så. Alla nya läsare borde veta att jag är kind of obsessed av vintern och december. Alla tycker att jag är konstig hahaha.
 
Just det! Jag har ju ridit i 5 år, som några kanske vet. Men imorgon är det sista gången på ridskolan. Jag har bestämt mig för att sluta, eftersom jag inte tycker att det är kul längre, tyvärr. 
 
arkivbild
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback