trött brud

Varför är jag alltid så död på fredagar? Detta gillas inte.
Sitter i mitt rum och lyssnar på musik, har bara chillat hela kvällen. Åt dipp, kycklig, grönsaker och chips, haha standard i min familj. Vi kollade typ på Marley & Me, den är gullig. Började typ böla när hunden dog, what the fuck, jag gråter aldrig av filmer? Random. Efter det tänkte jag kolla på Glee, har sett två avsnitt av säsong 4, men sen så buffrade den på varendra sida så jag pallade inte. Tror att jag ska kolla på Pretty Little Liars, alla tjatar om att den är grymt bra och nu när jag nästan är klar med glee så tror jag att jag vill se den, haha. Ska inte lägga mig allt för sent, eftersom jag är trött. 
poss :**
Finaste bilden på länge, HAHAH MITT HÅR ÄR FLUFFFY. Är osminkad btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback