just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life

Hellu alla apor c:
Ligger just nu i den stora gästsängen hemma hos farmor och farfar. Vaknade 11 imorse, snackade ganska länge med farmor, åt frukost och vid 12 kom Agnes över. Hon är granne med farmor och farfar, vi har inte setts på 2-3 år? Vi var typ 10 och 13 då haha. I alla fall, min syrra underhöll oss ganska länge, och vid tre gick vi till henne och bakade pepparkakor och lyssnade på julmusik, christmas feeling <3
Käkade middag vid halv åtta och kollade på film, åt godis sen hihi. Eftersom jag inte har nån dator här så kan jag inte kolla på serier länge, blä. Ska nog sova nu faktiskt. Imorgon ska jag kolla klart på djävulen bär prada, plugga matte, baka och sen vid 5 åker jag och syrran tillbaka till Stockholm. En vecka kvar tills 1 December, en månad kvar till jul idag. TAGGAD SOM FAN.

Love xoxo

Agnes bild, gingerbreads! :D
Andra bilden är ett par sjukt goda crustader jag åt, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback