Dag 22 – Mina celebrity crushes

HAHAHAHA OKEJ BÄSTA EVER. Har gaaaanska många. :3
 
Niall James Horan. Han är nummer 1, forever and always, och kommer alltid att vara. Älskar honom av hela mitt hjärta. ♥
En av de mest underbara killarna i världen, hahaha älskar honom! Så klockren, han har bästa humorn och är otroligt söt. Josh Hutcherson ♥
Sen, dessa fyra skitungar. Nejmen, älskar de alla asmycket och de har verkligen förändrat mitt liv. Jag rankar inte dom här eftersom jag älskar alla precis lika mycket. Lou, Hazza, DaddyDirection och Bradfordbadboii.
Min första celebritycrush ever var den här gullungen, Taylor Lautner.. I truly love him hahaha. Men seriöst, han är en grym skådespelare, har asfint utseende och man dör för hans kropp. Seriousley.
 
Detta är alltså mina celebrity crushes! Sen finns det ofcourse andra kända killar som jag tycker är grymt snygga men dessa är de jag bryr mig mest om, HHAHAHA .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback