Women are made to be loved, not understood

Jag är ganska osocial. Faktiskt så känner jag bara för att vara hemma och sova hela tiden. Jag är så trött på skolan så att det inte är sant. Vi hade fotbollsdag idag. En tjej knuffade mig på låret så jag har fetaste blåmärket nu plus att jag inte kunde springa sista matchen. Självklart sög vi men ja. Jag har i alla fall rört på mig. Och det är ju posetivt. Direkt när jag kom hem (nobbade förslaget om att gå hem till Sandra, haha felot bullar) duschade jag typ aslänge och sen spelade jag igenom massa 1D låtar. Längtar till deras nya album! Aja. Min Peeta tröja kom igår. Flickan är glad. Haha, fick min frida tidning också. Det var intervju med både Miley Cyrus och Demi Lovato, och en affisch på Josh och en på Ed Sheeran. TVÅ AV MINA FAVORIT KILLAR ASG. Så ja, happy fejs. Ska lyssna på musik nu. Det känns som det behövs. Puss&kram


Kommentarer
Postat av: SANDRA&FELI

SKICKA BILLLLLLLLLDERNA

2012-05-24 / 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback