Tjejtestet

Jag gjorde det här testet i julas... och jag hittade det i mitt arkiv och ja. Jag känner att jag vill göra om det, tönt hehe.

1. Har du ett par rosa string? - Nej?
2. Vem var den senaste du pussade? - hahha påminn mig inte ;D
3. Vad har du för bhstorlek? - 70 C / 70 D
4. Trivs du med det? - Nej. Det är inte normalt och ja. Not so funny.
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Jag är mobbad, det är allt jag säger. (har någras men liksom, ahahhahaha)
6. Gillar du nån nu? - Bara Josh och 1D. Vanliga killar duger inte lol nejmen ond chey ska jag säga.
7. Vad gjorde du inatt? - jag sov i min säng.
8. Och i förrgår natt? - var på fest och drack mig full. lol nej jag är tolv vad tror ni jag gör?
9. Vad gör du innan du ska sova? - Läser hunger games. Until death. Eller lyssnar på musik.
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Ja. Berättar nästan allt för min mamma.
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Nej jag skulle blivit ledsen. De här frågorna är patetiska lawl
12. Choklad eller glass? - glass i stora lass.
13. Push-up eller T-shirtbh? - push-up. Jag hatar t-shirt. De är obekväma, hahaha.
14. String eller hipsters? - hipsters?
15. klackskor eller gymnastikskor? - Jag älskar gympadojor, men klack är alltid snyggt.
16. Kjol/klänning eller jeans? - Kjol/klänning är skönare, men jag använder mer jeans.

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Jadå. Påminn mig inte....
2. Tror du på kärlek? - Självklart. ♥
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Massor av grejer. Ångrar i princip hela det här läsåret till och med Maj. Jag var en elak häxa förra året. Asså hur stod jag ut med mig själv? Jag undrar... Allt är asbra just nu ändå så ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - För ett halvår sedan, har tack och lov kommit över honom nu hihi
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja, jag har skuldkänslor för att jag var så elak nu...
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej. Fast det är värsta drömscenariot att bli kär i sin bästa killkompis. Så här drama. Men mina bästa vänner är tjejer och jag är inte lebb så ne.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - Mhw. Det kom fram i alla fall.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, jag skulle snarare vilja vara i ett förhållande! Det är så gulligt thihi
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - nobody knows... hehe
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Hahah nej jag tror inte det.

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Har aldrig gjort det så hahahaa
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Nej. Livet är en gåva som man inte ska underskatta.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - JAH.
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej, men skulle vilja!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej, som tur är! :)
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - neej, kan inte ens äta en tårtbit, tårta är äckligt.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - På "häxtiden" som jag kallar det för. Jag skulle aldrig nu vilja orsaka en annan människa smärta. 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - neeeh
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Förut. Nu leker livet.

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - Många.
2. Är du glad?- Jadå! :D
3. Är du fundersam? - Nix.
4. Är du uttråkad? - Nope.
5. Är du tysk? - Hahah nej.
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja, det är jag glad över!
7. Gillar du någon just nu? - FORTFARANDE. RÄKNAR MAN INTE MED JOSH SÅ NEE.
Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 20:49
2. Namn? - Julia Wahlgren. Har två fula mellannamn också men de behöver du inte bry dig om.
3. Vart bor du? - Stockholm.
4 Hur många barn vill du ha? - 4. ÄLSKAR barn.
5. Vill du gifta dig? - Självklart!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar.
7. Har du ätit sushi? - Yes box, älskar sushi! ♥
8. Favoritglass? - Ben & Jerry glassar :D
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - två

Skulle


1. Skulle du vilja vara längre? - nej, känner att min längd är perfekt.
2. Skulle du vilja väga mer? - aa du vet. nej jag har tillräckligt med problem med min vikt så ne.
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Naj
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Men nej?

Kan

1. Kan du röra på öronen? - neh, men jag vill kunna.
2. Kan du slicka dig på näsan? - ja faktiskt lol
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - jaaa, äger på det!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - jaaa det kan de!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag är själv ja, annars, absolut inte.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - YEEES!
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja, så länge de inte sviker mig sviker jag inte dem.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej faktiskt tycker jag att det är asfult. :s
9. Kan du suga? - på ett sugrör ja. ne jag är inte efterbliven, jag fattade att frågan inte var menad så.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Hahah nej jag är alltid pank x')


Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, men det har bara varit i nödfall.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja. Jag är asglad för att de säger så. Jag skäms inte som vissa andra gör.
3. Har du syskon? - Ja, en lilla syster.
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nej.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Vet inte?.... hoppas inte det!
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Nej... det ska hända i framtiden hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback