Sometimes your mind doesn't want you to be in love, but deep down, you know you are

Hejsan svejsan på ersan. Haha. Är på überbra humör idag. Kanske beror det på att jag har gått omkring med Josh Hutcherson i Peeta Mellark form på min tröja hela dagen. Han bringar mig lycka. Garrenterat min nya favorittröja. Glömde att berätta att den ramlade in i brevlådan i Onsdags tillsammans med en Frida tidning. Happyface man blev! I alla fall så ska jag, Sandra, Felicia och tre till bestämma bordsplaceringen till 6:ornas avslutningslunch. Askul ju! Vi gick in i matsalen och mätte och grejer, haha. Annars har jag typ skrivit om Gustav IV Adolf och tittat på filmen Roots i skolan. Sen hade jag och Sandra gitarrlektion och sen spelade jag in en cover på Eyes Open som håller på att laddas upp. Det var min dag det.

Ikväll ska jag äta pizza från ruccola. Godaste pizzan i närheten. Jag blev liksom sugen eftersom jag inte ätit pizza sen i vintras. Aja, ska välja pizza nu, herrå.


Kommentarer
Postat av: HENRIETTA

Snygg tröja :D

sv: hihi, man kan inget annat än att älska den, har du läst alla böckerna också btw? :D

2012-05-25 / 18:47:50
URL: http://henriiettaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback