i won't give up on us

HAHAHAHHA såg nyss värsta videon från i September, lol vilken tönt jag var då, tyckte jag var cool och grejer... det var en videoblogg hahaha. Nu är den deletad i alla fall. Jag lyssnar på massor av versioner av I Won't Give Up. ÄLSKAR den låten. Så jävla fin. Nåja, pappa försöker tvinga mig att se på Eurovision. Men nej. Om inte Loreen vinner så hoppas jag att Jedward gör det. Men Loreen är grym. Alla andra har ju massa retarded låtar typ. I alla fall, kort om dagen. Jag har typ varit ute och hjälp till hela dagen. Sedan sprang jag i en halvtimme och sen gick jag för att duscha och raka benen. Och mitt när jag sitter där med rakhyveln med benen insmorda i rakgel plingar det på dörren. Och där är Felicia och Sandra. Så aaa jag skyndade mig att duscha och sen kom jag upp och mötte mina bejbs. Mamma hade poppat popcorn till dem och grejor. Sen åt de middag här också. Men vi tillbringade större delen av kvällen genom att sjunga, haha. LÄSTE GULLIGASTE IMAGINEN MED LIAM. ♥ Han är min ängel hihih. Tror jag ska dra mig ner till min "inspelningsstudio", som motsvarar min bastu. typ ja.
loads of love x

asful bild men lev med den.


Kommentarer
Postat av: Susanna

sv: Kul! :) Idag har jag varit ute med båten och kollat på eurovision och imorgon blir det nog mest plugg ;)

2012-05-27 / 01:03:17
URL: http://suslife.webblogg.se/
Postat av: Kassy - En tjej med stil

På En utav bilder i din header är det en bild på ett par hörlurar, är dom dina ?

Hur snygga som helst !

2012-05-27 / 08:40:53
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback