before you came into my life i missed you so bad

hejsan hoppsan lillebror.
Mysig hälsningsfras det där. Sitter här och är überglad, vann väggordstävlingen på FOUR. Tack så mycket till er :D
Idag var klassen på Vaxholm, askul! Jag var med Fälli, Iza, Emma, Markus O, Felix, Samuel M och Noa. Vi var pro för att vi vann över fyra andra klasser, hehe. Vi hade i alla fall askul och fick en påse bilar var! Sen gick hela klassen till en pizzeria. Sådana här grejer får mig faktiskt att inse att jag kommer sakna min klass grymt mycket... Även om jag tröttnar på dem. Typ hela tiden. I alla fall så var det en mysig dag.

Ska till ridlektionen snart. Min mormor och morfar och kusiner kom idag från Göteborg! Jätte roligt, har inte träffat dem sedan sportlovet. Nu ska jag vara social.
loads of love x

du måste både vara hungergames & avril lavigne fan för att fatta hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback