Nothing in this world thats worth having, comes easy

Lyssnar på Ed Sheeran. Rubriken kommer inte från han däremot, den var en random som jag kom på lite så där random, oki. Nu lyssnar jag på Jessie J istället. Här är man flexibel, hahah. Nejmen, har blivit galen och "You need me, I dont need you", med Ed Sheeran har bombat mitt huvud, har jag väl börjat på refrängen är det omöjligt att sluta, hahah. Har skrivit klart en del 22 på min novell, geeks, read. Tänker fixa lite med min design, tror att jag ska eka Sandras design, älskar hur hon gjorde sin header. Tönt man är. Enligt Feli och Sandra är det drama igen, fast med killar den här gången. Wow, det har gått två veckor utan drama, rekord. Och tydligen är det nån som gillar mig men "dom får inte säga det för honom", och jag blir off pissed. Anyway, nu kom 1D. Får typ alltid ett leende när jag hör dom, hahah epic nerd. Sista nationella i matte i morgon, jag är godkänd i alla hittills i alla fall. Allihopa, jag ska ge er ett livsråd.
Strunta i vad andra tycker om dig. Var aldrig någon annans hund, lär dig av dina misstag, lev livet och ångra elaka saker du gör. I slutändan blir det hon som är avskydd, och du älskad.

vad tycker ni om min nya style? hahahahahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback