don't know if i can do this on my own

Är äntligen klar med min nya spotifylista med 236 låtar. Några random låtar som är bra, sen är det alla Taylor Swifts album, alla Avril Lavignes album, alla Demi Lovatos album, två album av Miley Cyrus, One Directions album (utan moments och stand up tyvärr), De låtar som finns av JLS och Adele, Katy Perrys album Teenage Dream, samt Ed Sheerans +. älska älska älska. Just nu lyssnar jag på den första på listan, Everybody Hurts med Avril Lavigne, asbra låt. Nu börjar Should Have Kissed You instead, hahah älskar den låten mer.
Anyway, ordinary day med asbra kompisar. Har fått lite killkompisar också lol, dom är störtsköna. Har märkt att det är så mycket enklare att vara sig själv med killar... man behöver inte leka något man inte är. Felicia och Sandra är också självklart där, de finaste vännerna i världen, skulle typ inte överleva utan dem. OCH DET BÄSTA ÄR ATT VI HAR TRE ÅR TILL TILLSAMMANS! Har fortfarande inte kommit över att jag kom in i Abrahamsberg. Hade fan cp ryck hela den kvällen. I kväll ska jag och världens bästa mamma åka till Kista och köpa nya byxor, alla mina är typ för små, eftersom jag har gått upp sjukt mycket. Äter som en häst + massor av kakor, godis och chips. Jag ska även springa på vårat nya löpband för första gången idag. Känner mig ganska taggad, förutom att jag är vrålhungrig. Men jag får inte äta, lol, jag ska lära mig att leva med det. Drar till farmor och farfar i helgen, ska bli jätte roligt! Ska läsa lite ur min bok och skriva min novell. Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötnos, elskar dej så jevla mycket! 3 år till, tänk dig. Vi kommer få vara med varandra medan vi växer upp tillsammans. Medans vi får humörsvägningar, break ups, första kärleken, valet för vad vi vill arbeta med när vi blir äldre. Och vetu en sak, jag har inget problem med det. Eftersom jag vill bli vuxen tillsammans med er. <3

2012-03-27 / 18:12:43
URL: http://angelswalkingonearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback