back from the black

HEJ.
Oj vad seriöst, höhöhhö. Vi kom hem vid fyra tiden. Lyssnade på¨musica och sov typ hela bilvägen, lol. Tillbaka till helvetet som kallas skola, mår seriöst skit där just nu. Allt är fel hela tiden osv. Kom in på Hässelby Villastads Skola btw, kommer inte att gå där. För er information liksom. Troligen blir det engelska skolan i Hässelby Strand. Det funkar, och då kommer jag bli McGyver på engelska, så kommer jag kunna prata klockrent med 1D. Ser allt från den posetiva sidan hahaha. Annars blir det Abrahamsbergs skolan, där jag vill gå mest av allt, MEN, jag bor lite för långt där ifrån. Tut.
Har åkt bräda hela veckan, ett tips är att inte kolla på mina ben. Dom är blåa. Nästan i alla fall. Man ramlar så sjukt mycket med den där jävla snowboarden så man dör av smärta. Inte ok alltså. FÖRESTEN ÄR DET MARS. MARS = IPHONE. JAH JAH JAH.
äh ska sluta tråka ut er nu, possposs.
/bulleh

old pictuuuure


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback