you can kiss away the pain

Hej.
Jag hatar blogg.se just nu. Och älskar också. Jag hatar det för att jag inte fattar ett skit, och älskar det för att det ser så snyggt ut. lol.
Som ni alla trogna läsare vet har jag varit på kollo i 12 dagar nu. Och ja. Kollo är inte min grej, helt klart. Men jag har träffat så otroligt många fina, roliga, knäppa, konstiga och allmänt jobbiga personer som jag kommer sakna så otroligt mycket alltså. Bästa var Ketia, vi alla tre (jag, Fälli, Sandra) blev jätte bra kompis med henne allihopa. Vi hade så kul med allihopa, och att spela in film var också superduperkul även om jag har kommit fram till att jag suger som skådespelerska och att jag aldrig någonsin kommer lyckas inom det. Punkt slut, sångerska funkar bra för mig. Jag har i alla fall haft überkul. Även om lekar och bada inte är min melodi, lol. Vi hade filmgala igår, jag och Sandra garvade ihjäl oss åt våran film för att vi var så fula, och det var liksom en skräckfilm så att. Vi fick diplom på slutet btw, jag fick kollots "sångfågel", Sandra fick kollots "filmarangtör nr 1" och Felicia kollots "solstråle". Jag sjöng hela tiden. Speciellt jag, Felicia och en annan tjej som vi delade rum med, Linnea, sjöng typ hela tiden. Och när vi var och hajkade (aldrig.någonsin.mer.igen) satt jag, Sandra, Felicia, Ketia och Linnea och sjöng.
 
Idag kom jag hem, tog tillbaka min facebook, addade alla från kollot, och hittade en ny frida tidning i brevlådan. Jag har fått mitt smink också, wiho! :D
Jag kanske berättar om något speciellt minne när jag känner för det, men en kort grej från igår; Jag skulle ta på mig läppglans, eftersom mina läppar är torra, och sen ville Ketia också ha, så jag gav till henne, och sen from nowhere kom en kille som heter Axel (seriöst borde alla killar vara som honom, assnäll person), och ville också ha, och sen ville Mervan också ha. Så de två satt med läppglans under hela måltiden, asså herregud vad kul det såg ut!
 
Kommer sakna alla, hehe.
 
loads of love xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback