OKEJ NU DÖR JAG AV LYCKA

LIAM OCH MILEY ÄR FÖRLOVADE. OMG. OMG. OMG.
Jag älskar båda två ju, omg... Liam friade den 31 Maj med en 3.5 karat ring... MILEY HEMSWORTH. Det är helt perfekt... åh herregud blev värsta exciting... snacka om creepy fan man är. I alla fall är jag ÖVERLYCKLIG för deras skull och det kommer leva ett långt, lyckligt liv. För det syns på dem att de är så sjukt lyckliga med varandra. Nu undrar ni hur jag fick veta det här, och jag läste Mileys twitter först och hon skrev massa gulliga saker, så då så öppnade jag datorn och gick in på en av alla fanbloggar jag läser och hittade ett inlägg om det. Miley bekräftade det igår till People Magazine: "I'm so happy to be engaged and look forward to a life of happiness with Liam". Och som fan så smälte jag när jag läste det. Så. Himla. Glad.
Nu får ni lite Miam moments bara för att liksom. ♥

LIAM HEMSWORTH ♥ MILEY CYRUS
PAIR SINCE 2009 - ENGAGED SINCE 31 MAY 2012




awwwwwwiiieee


Kommentarer
Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; vad bra! jo det är bra :)



görs?

2012-06-06 / 20:56:13
URL: http://teresehh.blogg.se/
Postat av: tereseflinth - fotoblogg

sv; okay exakt samma här! + svarar kommentarer!

2012-06-06 / 21:07:24
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback