i miss your tan skin, your sweet smile, so good to me, so right ♥

Hejsan hoppsan kära läsare, ni få som är kvar.
Min uppdatering har varit urdålig, men det är sommar människor. Man sitter inte vid datorn då. Man umgås med familj och vänner. Thats it. Under veckan har jag ju varit hos mormor och morfar, red där bland annat. Askul hihi. Och på Måndag åker jag till USA, jag kommer dö gaaah. Älska. Har packat och grejer. Ska åka i min Peeta tröja. Josh är fortfarande min bejb. höhö. Dock är jag lika beroende av Hungergames som One Direction nu igen. Tänker försöka hitta en One Direction tröja i USA.
Annars ska jag köpa converse, smink, kläder. JAG VILL HA EN SUPERMAN TRÖJA. Har alltid älskat dem, men hittar ingen i Sverige. Förhoppningsvis hittar jag det i USA. I morgon ska jag måla naglarna och fixa det sista. Ska fixa några tidsinställda till er eftersom det kostar pengar att vara inne på internet i USA. För mig, alltså. Så ja, ingen bloggning på yttligare två veckor. Min blogg kommer gå under. Jag ska försöka att bli mer aktiv till hösten i alla fall. 
Nyss sprutade mamma på något brun utan sol grejs på mina ben eftersom "jag är för blek". Jag hatar min hudfärg. Jag skulle vilja ha mycket mörkare. Röstade nyss i Teen Choice Awards, faktiskt. På de som jag var tvungen att välja mellan Miley Cyrus och Demi Lovato till exempel fick jag ångest. Jag beundrar ju båda lika mycket. Jag har föresten börjat samla seriöst på affischer. Jag har tagit ner alla bilder från insidan av garderoben och satt dem på en sida. På den vänstra sidan har jag Jessie J, Jedward, Harry Potter, Katy Perry och en bild på Selena Gomez och Demi Lovato tillsammans. Det var så sjukt länge sedan jag såg Demi så där... aww. Jag kom ihåg när jag ljög om att jag aldrig hade sett på disney channel för att verka cool, asså HAHA. Jag tittade som en stalker frivilligt tills för ett halvår sedan. LOL. Ärligt. Tittar faktiskt fortfarande ibland med min syrra hehehehehehehe. Awkward, bara Felicia visste det hihi. Kommer sakna mina bästa finaste vänner så grymt mycket.... usch. När jag kommer tillbaka från USA får jag träffa dem så mycket jag bara kan, om inte de är borta då. Jag och mamma ska föresten ha fyra dagar bara vi två. Vi kommer åka och rida, shoppa och förhoppningsvis äta sushi. Älskar sushi, men pappa är emot riset och Clara hatar fisk. Så att. Kolla vilken bibel jag skrev nu, No life?!
Puss&kram
omg thailand.... längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback