why we making all the same mistakes?

Helu, här sitter man på kvällen forever alone i sitt rum med ett halsband som stryps, en överdrivet v-ringad tröja och för mycket concealer (stavning?) i pannan. HAHA man njuter ju verkligen av tillvaron. Nej, men jag ska byta ut min header till en där mitt efternamn inte står, eftersom jag vill kunna ge ut den på hemsidor som inte tillåter efternamns visnings sak illi grej. Fin svenska man har btw. Sen tänkte jag göra en kategori utdelnings sak dessutom, men jag orkar inte. H3H3. Såg 1D på barnkanalen ikväll, och på reklamen enligt Nadia sa dom att "Ni ska få lära känna dom bättre". Istället satt jag i min soffa och förklarade för mamma, pappa, mormor, morfar och min lilla syster vad alla hette och hur dom upptäcktes osv. Tur att inte Louis fick total spel - så där härligt som han brukar få - det hade blivit jäkligt awkward isåfall. Men han fick ett litet inslag men min mamma garvade bara åt det, och jag också, h3h3. Min mamma sa efter "ja det var ena söta killar" jag ba öhh. Sen frågade dom vem som var Harry asmånga gånger, och jag ba: "DET ÄR KILLEN MED LOCKIGT HÅR, MIN MAN". Ja. Lite smått freakad kväll men det lever eftervärlden med eller hur man nu säger. puss&kram

snabb webcam bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback