who says you're not perfect?

Dricker latte och är allmänt sur, besviken och irriterad, och väntar på att Nadia ska logga in.
Den här Tisdagen var som alla andra tisdagar - tråkig och tröttsam. Först ett überlångt pass Spanska, sen Svenska och sen Engelska. Tror jag har sagt det förr men - största språkdagen. Engelskalektionen ägde, vi lyssnade på gamla disneysånger som har varit ledmotiv i filmerna - bara för att vårat kapitel råkade handla om Robin Hood. Min engelskalärare äger verkligen. Mamma sitter inne vid facebook - herrejesus första gången på typ ett år? i lajk it. Nejdå, jag saknar inte facebook. Tycker att det är skönare utan faktiskt. Jag vaknade btw upp och tittade i alla i One Directions ögon, hur bra får man ha det? Dom där bilderna gjorde verkligen susen h3h3. Ni får en åzum låt dagen till ära.



darling, please grow up


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Vad bra :) Jo med mig är det super bra :) Följa varandra på bloglovin ? ♥

2012-01-24 / 18:00:47
Postat av: Tess

Önskar att jag också hade klarat mig utan facebook x)

2012-01-25 / 21:32:53
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback