keep smiling

you are so impossible

nerå, hellu^^
Sitter och chillar lite grann, har just ätit en misslyckad cupcake som smakade kaffe istället för choklad. Jaja, asgott. Vi åkte stjärtlapp på gympan idag, och mitt ass gör så jeffla ont. Döda mig, poor girl. Älskar när Louis säger "aaaahggg pooor boooy" när Harry tvingas äta kaviar under den svenska intervjuvn. Herregud så mycket jag älskar de där grabbarna. Handsome guys u know. Jag försöker fixa min och Nadis 1D tidning på gsm, men eftersom jag blir så jävla uttråkad efter ett tag med den där tidningsredigeraren så orkar jag inte. Well, Nadia har flipp på min just nu. "ONDA SNACKA INTE MED MIG". Jo tjena, puss.


hur e läget h3h3


Kommentarer
Postat av: Jag

söt :)

2012-02-04 / 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback