even though my fingers trembling with cold, I am still safe and happy, as I stand here beside you.

är allmänt irriterad, sur, besviken och arg.
Hej snorungar. ♥
En jobbig Onsdag - avskyr dom. Har börjat avguda färggrupperna sen jag blev av med honom i julas. BTW - om en vecka fyller min man år! ♥♥ Harry blir 18 nästa Onsdag, awesome! Uff. I alla fall, jag var upprörd idag. Jag är svag, riktigt, jävla svag. Jag tål inte skit - men vågar aldrig säga emot. Jag tog så hårt på det att jag spydde för er information. Så ingen ridning idag med andra ord. Jag låg och kollade på en gammal säsong av top model istället, h3h3. Har fortfarande inte duschat efter gympan eller efter jag spydde - är aningens ofräsch just nu. Självklart ska jag fräscha upp mig tills imorrn, även om det förmodligen blir en mjukis dag.
Sitter och beundrar Harry på bilder nu, puss&kram

SOMRAS - såg jätte liten ut där. ):

Kommentarer
Postat av: Jossan

Söt du är! :)

Jätte fin blogg! :3

2012-01-26 / 14:07:11
URL: http://lavendla.devote.se
Postat av: Anonym

omg, jag har helt missat att Harry fyller år! :D

2012-01-26 / 14:22:10
URL: http://emiiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback