don't call your self perfect bitch

Sitter här och är sur för att min längsta nagel gick av i morse. Och för att Felicia hade så otroligt snygga lösnaglar, HAHAH. Ärligt, hur gör folk för att inte få de att gå av? Kommer aldrig släppa det där asså.
Min pappa har varit största ängeln och skrivit ut One Direction bilder till mig. Fem stycken på hela bandet, och en på varje medlem. Fast Zayn försvann någonstans, och det kanske är bra, för Sandra&Nadia skulle mörda mig om jag hade en bild på deras man i mitt sovrum H3H3. Nedå, det var synd. Orkar inte ta upp min kamera och fota min vägg, eller jo, jag kommer göra det snart, men inte överföra bilderna h3h3. Så jag visar bara vilka bilder jag använder i ett picnik kollage. Avgudar picnik, bästa sidan ju! Och så ska dom stänga ner, fml liksom. Och eftersom Zayn bilden försvann så kan han få en egen plats på bloggen istället, lulz.

hottish, varför kom du inte med? ):

Asså bilderna på bandet var större h3h3. Äh ska ändå fota dom sen, snabb visning bara oki.
kiss&hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback