why are im not perfect?

Hatar. Ordet. Perfekt.
För eran information, lol. Känner för att ha frågestund, vilka joinar? 8)
Sitter och snackar med Felicia, Nadia och Bella, som snackar videosamtal med Sandra. Åh hå. Annars sitter jag bara och surfar runt... har just skärt selleri och morötter, höhö. Vi ska äta chips med dipp idag, tjockisar h3h3. Nejmen. Ska spela lite gitarr och piano nu tänkte jag. Naaajjs. Vet ni hur gärna jag skulle vilja åka till typ Kista eller in till stan och bara köpa allt jag tycker är snyggt? Helt ärligt, börjar tröttna lite på kläderna i min garderob. Fast jag fick en rosa tunika av mamma idag, den var urgullig, speciellt om man har ett par svarta strumpbyxor och några armband och ringar. Julia lajks h3h3. Lyssnar lite på One Direction by the way. HAR NI HÖRT DEN RIKTIGA TORN LÅTEN, ASSÅ MED ORGINAL ARTISTEN? Hon är apdålig i jämnfört med One Direction, helt ärligt. Hoppas de har en studioversion av låten på nya skivan som kommer i morgon. Mina generösa föräldrar som jag älskar över hela mitt hjärta säger att jag kommer få gå på deras konsert när dom kommer, och sen började jag grina. Jag ba "OMG JAAAAH". I mina tankar alltså, inte på riktigt. Men de ska pröjsa om de släpps tidigare än att jag tjänat ihop alla pengar, så får jag betala tillbaka sedan. Låter som en bra deal tycker jag, hihi. Vad långt jag har skrivit nu, fett uttråkade ni blir. Puss i alla fall, fred ut.

/observera att jag bara la ut bilden för min outfit, du kan igga mitt ugly face. :*/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback