when all you wanted was to be wanted

Sitter här och ska strax börja twittra med Feli. Har fått 15 nya följare sen i eftermiddags, wiho! Twittrade nyss till Liam som svar, de vinner garanterat! Inte för att han kommer att svara, men det är ändå kul bara för att liksom. Ikväll tänker jag nog duscha och bara koppla av vid twitter typ, har fått en ny obsession av det. Tänker även träna på Someone like you eftersom jag ska sjunga den på talangjakten, tönt jag vet. Och ska hjälpa Felicia att hitta en låt också, så kan vi peppa varandra. Fett awkward omg, min telefon ringde nyss med "HI WE ARE ONE DIRECTION" på högsta volym och sen börjar Niall skrika, och min pappa står i dörröppningen. Bör nog byta sms-signal tror jag... Fast nä jag vill ha Nialls skrikande röst. Jag har Harrys som telefonsignal, och Louis att vakna till på morgonen. Mysigt värre jao. Vill ha nya bloggar att följa, känns som om alla jag tittar på aldrig uppdaterar. Och jag gillar inte att kolla på enormt stora kända bloggar, för det liksom... irriterar mig. FRÄNDS, CREATE A BLOG. Btw, min engelska lärare sa att jag hade fått fint uttal och hade bra flyt på engelskan, jag ba "TACK :D:D:D:D" Har alltid haft dåligt självförtroende när det gäller engelskan, så det var najs. Ne, nu ska jag snacka med Feli. Puss&kram

1888% ångest till att jag la ut den här bilden, asful asg. D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback