in english please

hi darlings, sitting and do my english home work. i write a story about a girl who named Kayla, who working at mcdonalds.

Kul att veta, jag vet jag vet. Har extremt tråkigt, behövde blogga lite imellan engelskan. Och nu, mitt älskade twitter. Fan vad jag tjatar om det, fy fy fy bullen. Ridning som vanligt idag, och ikväll ekologiska hamburgare... JULIA LAJKS. Tänker inte tråka ut er mer nu, ska fixa engelskan. Har prov på fredag också, fml fml fml. Men sen drar jag till fjällen på Söndag, TAGGAD. Just det, ska typ åka på kollo i sommar med Sandra och Feli, askul ju. Det är ett filmläger eller något. Har aldrig känt mig intresserad av kollo, men jag vill åka med dom och det verkar ju kul. SÅ WIHO, PUSS&KRAM

live love laugh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback