every time you smile, i smile

hellö. Har pluggat engelska hela eftermiddagen. Och gjort två covers. Nu har jag tre plus ett videoinlägg på uppladdning. Kommer ta flera år ju. Har gjort en cover på Back to December, en på More Than This och en på The Best Day. Kul kul, en med 1D och två med Taylor Swift. Kollade nyss för femte gången på när 1D vann Brit Awards. Jag satt och log större en än jagvetintevad som om jag vore deras mamma. Älskar dom så sjukt mycket, och att se dom lyckliga gör mig lyckig. Direction from December2011 till forever. Promise bro. Har haft galet tråkigt idag, slöjd, No och matte. Mumsig mumsigt. Idag födde våran nuvarande kronprinsessa en liten flicka. Gulligt, efter Victoria blir det en drottning till. Ikväll blir det i alla fall vegetariskt, galetter. Det är typ som creps, fast något annat. Vi har EcoViva kasse, asgod mat ju. När till och med jag äter fisk (spetta) DÅ är det bra mat. Gud vad jag pladdrar, förlåt. Puss&kram

laddade nyss över nya bilder, TVÅ. hahahah rekord bre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback