Day 30 - Top 10 reasons you love One Direction

Sista dagen, sen är det nästan sluttjatat om One Direction. Lovar!

1. Dom sjunger asbra till skillnad från andra sångare som inte har någon bra röst överhuvudtaget.
2. Dom är sig själva helhjärtat.
3. Fansen betyder sjukt mycket för dom.
4. Dom är galet snygga.
5. Dom älskar Sverige.
6. De räddade mig ur världens jobbigaste situation och fick mig att återvända till jorden igen.
7. Alla mina drömmar handlar om dom vilket får mig att vakna med ett leende på läpparna varenda morgon.
8. Deras dialekter... asså herregud ge mig dom nu, älskar britter och irländare<3
9. Dom är annorlunda till skillnad från andra artister.
10. Dom är helt perfekta tillsammans! ♥

skulle kunna säga 90 anledningar till, fyfan vad jag älskar dom! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback