six month gone and im still reaching, even though i know you're not there

Yoh mannar! Har blivit bra på att uppdatera om ointressanta saker. Thumbs up for me.
Nejmen. Ska nu fixa en spotifylista inför nyår imorgon. Kommer bli mycket 1D, Demi Lovato och Miley Cyrus, eftersom de har många poplåtar. Man ska ju vara taggad inför nyår! Vilket jag är. Imorgon ska jag lista upp årets höjdpunkter och saker jag ser fram emot 2013! Vilket är ganska mycket. Tror det kommer bli ett grymt år.
Jag har dukat och fixat placeringskort ikväll, och mina föräldrar svär ute i köket över att de inte tycker lika om hur mycket maten ska saltas. Standardproblem i min familj. Imorgon blir det att fixa i ordning sig inför kvällen och sen fixa i ordning saker med maten! Alla som kommer imorgon har jag känt hela livet, och så länge de har funnits om man säger så. Trivs väldigt bra med dem. Ser de inte så ofta, för en av familjerna bor inne i sthlm, och de andra två i Uppsala. Men vi träffas typ på sådana här saker så det är bra.
Om jag hinner ska jag titta om några avsnitt av awkward, alternativt kolla en film. Har kollat på åtminstonde en film per dag på jullovet, under kvällarna dårå. Också tumblr! Fick 10 nya följare efter att jag la upp 10 olika bilder. Känner mig taggad för att vara dära!
 
Snälla gud, låt 2013 bli ett otroligt bra år. Jag behöver det. 
mukket fin bild HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback