People haven't always been there for me but music always has

Det sa Taylor Swift en gång. Jag kan inte annat än instämma, för ett tag sedan var det verkligen så.
Just nu sitter jag här och lyssnar på lite random stuffs och liksom... sitter och mimar. Awkward, jag vet. Jag har ju inte bloggat på evigheter. Och jag är extremt ledsen för det, men jag har faktiskt en ursäkt: Internet har inte fungerat. Och jag har varit lack och typ nördat sims men tröttnat nu. Åh, Payphone kom nu, haha. Idag var det tänkt att jag skulle träffa mina vänner, men så blev det inte, eftersom min gulliga Fälli som jag inte träffat sen kollot inte svarar på sin telefon, vilket både jag och Sandra får damp på. Jag kan berätta lite om gårdagen och idag. Igår var jag på Hasseludden Yasuragi Spa med min mamma och syrra. Jag blev ganska uttråkad av att bada men resten var mysigt och kul. Vi började med yoga, sen badade vi i varma källor, hade typ sumobrottning (jag var sääämst, mamma vann med 3-0, och jag vann över Clara med 2-1, ärligt?!?!) och fick någon fiskpedikyr, det var fiskar som åt på mina fötter! De åt typ död hud... så nu är mina fötter lena. Thumbs up. Sen åt jag en läskig sushi. Men jag var beredd på det, så det var lugnt. I alla fall var det lax, och vanliga rullar, och sen var det havsbrax, bläckfisk, makrill och tonfisk. I vanliga fall får jag kväljningar av både makrill och tonfisk men jag dränkte dem i wasabi och soya så det smakade typ inget då, hehe. Sen drogade jag te och frukt också, haha. Sen på kvällen snackade jag med Sandra om "the past & the future" i typ 2-3 timmar enligt henne. I alla fall, idag har jag varit på banken, jag är cool jag vet. Nejmen jag fick ett bankkort i alla fall, ska bli exciting att ha det istället. Sen har jag tittat på två twilight filmer, Eclipse och Breaking Dawn. Jag kom på mig själv för ett tag sedan att vara sugen på att titta på twilight, tittade på både Twilight och New Moon på bio men sen ignorerade jag Eclipse och Breaking Dawn. Får väl se part 2 av Breaking Dawn på bio i höst då. Jag spelade in en cover idag också, en kortade version av "I won't give up". Det är verkligen en av de låtarna i den här världen jag uppskattar mest. Den är så betydelsefull. Jason Mraz är ett musikaliskt geni. I alla fall, som jag har nämnt tidigare kommer jag satsa 100 % på musiken och skolan, samt vännerna, så eftersom jag tidigare i veckan köpte en mikrofon som födelsedagspresent till mig, så ska jag göra musikvideos. Får antingen be Sandra eller Felicia att filma, fast vissa skulle jag vilja att dem var med i,  så... men de flesta ska Clara filma. Min mamma har dessutom sagt att jag får filma allt med hennes systemkamera. Jag är överlycklig över det känner jag. BTW, jag känner mig proud. Har slagigt rekord i flest visningar på kortast tid. Jag har fått 62 visningar på Payphone på två veckor. Wow. Inte så mycket egentligen, men för mig, är det det. Bilden här under är äkta mig på alla våra bilresor, bildbrist u know. I alla fall kan jag ge er en kort sammanfattning på sommarlovet: Det bästa i mitt liv.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback