the feeling when you think you aren't enough

Nördar Christina Grimmie och Katy Perry just nu, yey! Sen tänkte jag öva lite på When I Look At You, eftersom jag var grymt missnöjd med den jag gjorde från början. Jag var både extremt ful och sjöng dessutom falskt på några ställen. Det var lite sorgligt. Just nu lyssnar jag på random Nialls solos. Jag vet inte varför, tryckte bara på den. Min favorit med honom är i One Thing och Moments. Så här asgullig då! Och nu tryckte jag på Zayns. Jao. Inget liv hära.
I alla fall ska jag ta en springtur på löpbandet sedan. 15 minuter varje dag. Sen har jag ju varit hängig i två dagar så att jag inte orkade. Fy på mig. Nåväl, ska droga One Direction lite till, sedan ska jag träna på låten, sen springtur, sen te och till sist välja kläder inför imorgon. Puss&kram

ignorera mitt ansikte. I know im ugly but I can't change the way I were created.


Kommentarer
Postat av: Z I N G O G I R L S

Glöm inte anmäla dig till Veckans blogg hos oss --> http://ziingogirls.blogg.se/2012/april/vinnaren-ny-omgang.html#comment ;) Love One direction!!!!!<3<3<3

2012-04-20 / 09:57:47
URL: http://ziingogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback